Friday, May 18, 2012

Lirik Kahitna - Cinta Sendiri

Kau ungkapkan kepada ku
Kan ada saatnya nanti
Engkau milikku satu 

Ku menunggu dalam bimbang
Adakah sungguhnya aku
Kasih yang kau inginkan

Biar aku yang pergi
Bila tak juga pasti
Adakah selama ini 
Aku cinta sendiri

Biar aku menepi
Bukan lelah menanti
Namun apalah artinya
Cinta pada bayangan
Pedih aku rasakan
Kenyataannya Cinta tak harus
Selalu miliki

Ku menunggu dalam bimbang
Adakah sungguhnya aku
Kasih yang kau inginkan

Biar aku yang pergi
Bila tak juga pasti
Adakah selama ini 
Aku cinta sendiri

Biar aku menepi
Bukan lelah menanti
Namun apalah artinya
Cinta pada bayangan
Pedih aku rasakan
Kenyataannya Cinta tak harus
Selalu miliki

Jujur aku tak yakin bisa
Jalani hari tanpa diri mu


Namun apalah artinya
Cinta pada bayangan

Biar aku yang pergi
Bila tak juga pasti
Adakah selama ini 
Aku cinta sendiri

Biar aku menepi
Bukan lelah menanti
Namun apalah artinya
Cinta pada bayangan
Pedih aku rasakan
Kenyataannya Cinta tak harus
Selalu miliki

No comments:

Post a Comment